O projektu Beonpush
Investujte do budoucnosti online marketingu!
Společnost Beonpush se zabývá a specializuje na obchodování v oblasti online reklam. Za pomoci systému REAL TIME BIDDING skupuje reklamní místa v reálném čase a ty se ziskem prodává. Vše probíhá řádově v několika milisekundách. Nabízí svým členům a dalším zájemcům do tohoto systému investovat a své zisky s nimi sdílí.
Trh s online reklamou prudce stoupá, každý rok generuje přes 100 miliard USD
- rok 2015 více než 132 miliard USD
- rok 2016 očekává nárůst kolem 5%
- rok 2018 vize stát se do této doby největšími na trhu v tomto podnikání
Společnost je registrovaná v Lucembursku a Velké Británii. V březnu 2016 expandovala do kanceláří v Dubaji.
Real Time Bidding
RTB je automatizovaná metoda nákupu a prodeje display ploch v reálném čase. Při každém načtení stránky komunikuje SSP (Supply-side platform) zastupující médium prodávající reklamu s DSP (Demand-side platform) na straně inzerenta a během krátkého okamžiku proběhne aukce reklamního prostoru. Hlavním rozdílem oproti klasickému nákupu bannerů je cílení na publikum, ne na média. Každému unikátnímu návštěvníkovi se tedy může zobrazit jiná reklama na základě jeho zájmů, interakce s webem inzerenta nebo jeho reklamou.
V zahraničí se nákup bannerových ploch přes real-time bidding během poslední doby raketově rozšířil. Pro české inzerenty je v současnosti přes RTB k dispozici odhadem 2,5 miliard impresí měsíčně.
Sytém ví o každém uživateli internetu co dělá, co hledá, jaké má zájmy. V rámci reklam mu pak dané služby a produkty nabízí. Opakovaně, stále dokola!
Příklad:
Pokud jste hledali drona, tak Vám bude nabízen na dalších stránkách v rámci reklam, které jsou přímo cílené na spotřebitele.
STO LIDÍ = STO CHUTÍ = STO RŮZNÝCH REKLAM
Následující videa vám přiblíží, jak Real Time Bidding funguje
Registrace do projektu
Pokud chcete více informací, napište mi